ACTIVITAT 17
Aquesta activitat és la part teòrica del projecte de 3r trimestre. Es divideix en dos temes diferents.
- El primer tema és sobre els sistemes operatius i la programació d'aplicacions. Parlarem sobre les opcions que podem trobar a l'App Inventor.
- El segon tema parlarem de les creacions multimèdia, sobre la creació en 3D, animació i la programació i disseny de videojocs.
SISTEMES OPERATIUS I PROGRAMACIÓ D'APLICACIONS
App Inventor és una web en la que es pot crear aplicacions per utilitzar-les en dispositius android. No és necessari saber gaire del tema de programació, sinó que, hi ha tuturials per ajudar a crear aplicacions.
-El tipus d'aplicacions que es pot fer són:
- JOCS
- APLICACIONS EDUCATIVES
- APLICACIONS GEOGRÀFIQUES: (Gps)
- APLICACIONS MULTIMÈDIA
- APLICACIONS QUE ES COMUNIQUIN AMB LA WEB: (Twitter)
-Per fer una aplicació utilitzant l'app inventor és millor separar la part en que es donen les ordres(components), i la part en que reacciona a les ordres(comportaments).
COMPONENTS
Hi ha dos tipus de components, els visibles i els que no ho son.
-VISIBLES: son els components que es poden veure a l'aplicació, com per exemple, els botons.
- NO VISIBLES: son els que no podem veure a l'aplicació, com per exemple, la localització del dispositiu.
- NO VISIBLES: son els que no podem veure a l'aplicació, com per exemple, la localització del dispositiu.
COMPORTAMENT
El comportament de l'aplicació es basa en com respon sobre una ordre que li donem a través d'un o més components.
DISSENY I CREACIÓ D'UN VIDEOJOC
El primer objectiu que hem de complir és buscar informació sobre el projecte que volem fer. Principalment, em de saber quines son les parts que té un videojoc i els components que té,o que li podem afegir segons la intenció que tinguem i les nostres idees.
Una de les coses en les que s'ha de començar a plantejar, son els personatges que vols en el teu joc. Com seran, les característiques que tindran, quants personatges vols en el teu joc, quina funció tindran, el seu disseny,...
El que també és important és saber quin tipus de joc faràs. Si el vols en 2D o 3D, per exemple. Desprès t'has de plantejar quina és la finalitat del joc. I un de les coses amb més importància és saber de quin tema t'agradaria que fos el teu joc. Per exemple, arcade, acció,esports, estratègia o simulació.
Per últim, el més important és acabar d'arreglar els detalls del joc i veure tot el conjunt del joc per veure si tota la part de feina anterior, acaba de lligar amb tot el conjunt de cada apartat de feina per el joc. I posar-ho en practica.
Una de les coses en les que s'ha de començar a plantejar, son els personatges que vols en el teu joc. Com seran, les característiques que tindran, quants personatges vols en el teu joc, quina funció tindran, el seu disseny,...
El que també és important és saber quin tipus de joc faràs. Si el vols en 2D o 3D, per exemple. Desprès t'has de plantejar quina és la finalitat del joc. I un de les coses amb més importància és saber de quin tema t'agradaria que fos el teu joc. Per exemple, arcade, acció,esports, estratègia o simulació.
Per últim, el més important és acabar d'arreglar els detalls del joc i veure tot el conjunt del joc per veure si tota la part de feina anterior, acaba de lligar amb tot el conjunt de cada apartat de feina per el joc. I posar-ho en practica.
No hay comentarios:
Publicar un comentario